onsdag = städdag

Eftersom det inte verkar som jag kommer få något jobb har jag nu bestämt att onsdagar ska bli städdagar. Dammsugit hela huset och soffan, den blir lätt smulig när sonen vill trycka in majskrokar i sina bilar hihi
Skurade båda badrummen också och flyttade ut en massa skit till förrådet, blir till att åka till återvinningscentralen någon dag.
Nu sitter jag i sängen med datorn, måste få ta det lite lugnt innan jag ska iväg och hämta sonen. 
Sökte ett jobb igår, heltid med början i augusti så jag kan vara lyxfru ett tag till. Egentligen behöver jag inte jobba, har turen att min underbar man tjänar massor =)
 
Ska bli mera pysslig och börja sy saker också tror jag, ska bara låna en symaskin!
 
Simon hittade en stor bil i parken igår <3

Kommentarer:

1 Monica mor till Sanna:

skriven

Åh va du är duktig :)

2 Sanna:

skriven

Härlig du är! Du är värd att vara lite lyxhustru ;)

Svar: Yäääääh =)
Sandra

Kommentera här: