tunnelbana

Mannen jobbade hemifrån idag då han skulle till odenplan vid 12. Jag lämnade Simon på föris, han sprang direkt till sandlådan där Charlie och Joline satt. Jag fick umgås lite med kotten idag då mamma Hannah höll sitt första mammabarn pass :)
Köpte också nya badleksaker till simon, som han får nästa gång det blir bad.
 
Mannen fick övningsköra till Alvik sen tog vi tuben till Odenplan, vet inte hur länge sen det var jag åkte tunnelbana. Besöket hos dr gick bra, mannen ska röntgas på onsdag. Blev burger king till lunch, jag åt en wrap.
 
Bytte till sommardäck gjorde vi också, eller inte vi utan Micke mannens bror och vd för avgassystemet!
 
Hämtade hem sötisen och hängde med Hannah, Joline och Kotten till lidl, sen lekte de hos oss ute tills deras buss skulle gå. Jag fick tillochmed gunga Joline :)
 
 
Mannen lekte med maten ;)
 
Sötnosen
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Finkillen!

Kommentera här: