lördag

Trodde sonen skulle sova bra natten till idag, tok däckade halv åtta i sin säng. Sov till halv 12 då kliver han upp och ska börja leka med bilar. Vid 01 fick jag honom tillslut att lägga sig i våran säng och titta på bilar. 02.30 sov monstret igen. Det var inte riktigt så jag hade tänkt.. Men jag tror det var efterrätten med maränger och glass hos farfar och Monica som slog till i form av energikick där vid 23.30.. 
Nu ligger han och sover, somnade runt 9 idag så jag hoppas han inte får för sig att härja inatt igen.
 
Blev inget ikea idag, väntar lite. Vet ju inte vad sonen kommer få i 2års present, så det känns dumt att möblera om en massa nu. Bättre att vänta ca 1,5månad. 
 
Tog en promis till lidl, det brukar ta 5min nu tog det drygt 15 men Simon gick hela vägen själv och släpade/drog/bar en kasse med pantburkar. 
 
 
Med farfar!
 
Välling hos farbror Mackan
 

Kommentera här: