torsdag

Farfar fick vara barnvakt en stund idag då jag var på vårdcentralen. Ska ta bort några leverfläckar, men först var jag tvungen att visa upp de en gång till för en annan läkare. Det tog hela 4minuter att visa upp dom och boka en tid för borttagning, mindre kul att jag fick vänta en halvtimme innan bara. 
Men sonen hade varit snäll mot farfar!
 
Feber har killen igen, men ögonen verkar vara bättre. Han kinkade sig i en och en halvtimme innan han äntligen gav upp och somnade. Hoppas att han nu sover länge.
 
Min man gör eget snus, han beställde en låda som skulle vara inne i ugnen 24timmar. Men det luktar fan i hela huset. Hoppas snuset blir gott..
 
Hur coolt är inte det där, ibland är metro roligt att läsa
 
Bilen fick sen bo i micron
 
Nu kan mannen övningsköra med mig också, jag kommer inte behöva köra bil mera =)
 
 
 

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Hahaha jag dör. Stackars dig och Simon. Är glad att min karl kör portion :) Kram

Svar: Det förstår jag.. nu har äntligen stanken försvunnit :)
Sandra

Kommentera här: