loppis

Det blev ett besök på loppisen, fyndade lite också. Ett pussel och en bok till Simon, en fondue bok till pappa och jag köpte päronmarmelad. Varmt var det, mötte pappa halvvägs dit och sen körde han vagnen. Simon däckade innan jag hann lämna vårat område :)
Träffade på en massa trevligt folk också, roligt att ses Karin och Max igen!
 
Åkte med pappa till plantagen sen, oj vad jag vill ha flyttat nu så man kan köpa blommor! Kan ju inte direkt köpa en massa och gräva ner det vid huset vi inte flyttat till ännu. Men jag har sett vad vi (jag) vill ha.
 
Håller på och packar lite också, visst det är ett tag kvar tills vi flyttar men det är skönt att få undan lite och vissa grejer används inte så ofta.
 
Sprattlar lite med fötterna
 
 

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Underbar bild :)

Kommentera här: