usch

Igår var en trevlig dag hemma hos Anna och tvillingarna i deras nya hus. Väldigt fint, dock var köksskåpen uppsatta   snett, och väldigt underliga tapeter, men det går ju att fixa. Och så kan man ramla ned för trappan, men det ska farfarn fixa :) svart trappa var det också.. hur fult är inte det?
 
När jag kom hem var jag seg, har bestämt mig att sluta amma sonen på nätterna, han käkar ju mer eller mindre varje timme, men bara korta stunder fast vakna gör jag andå. Så inatt sov han från 19-22 då ville han ha lite välling. Vid 12 var han hysterisk och var vaken till ett men sen sov han hela tiden till 05.45 =)
 
Jag är dålig i magen och har feber, så idag gör vi inte så många knop.
 
Just nu är vi dock hemma hos mina föräldrar, deras larm funkar inte så vi släppte in dom som ska fixa det. Bättre att jag som är ledig låser upp än att mina föräldrar ska ta ledigt från jobbet.
 
Sonen sover i vagnen ute och då passar man på att blogga lite.
 
Idag skulle vi gått på min kusin Oskars kalas, men vi vill inte smitta någon så vi stannar hemma. Håller på med ett kort till honom, aik inspirerat :)
 
Monstret "hjälper" till med tvätten, kläderna låg överallt sen hihi
 
 

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Duktiga Simon som hjälper dig när du inte mår bra. Hihi. Krya på dig.kram

Svar: Jo han var riktigt snäll haha. Tack, hoppas jag får sova inatt så blir jag säkert bättre! Kram
Sandra

Kommentera här: