påskmiddag

Här har jag försökt skriva ett inlägg flera gånger idag, men alltid har det varit ett litet monster i närheten och stängt av datorn. Nu ligger han och sover så jag tänkte passa på innan han vaknar.
Mannen och hans far var ute och körde lite idag, bytte också tändstift på bilen och grejade men den lägger ändå av ibland, knäppa bil. Så vi fick låna mina föräldrars bil när vi skulle på påskmiddag hos Roger och Monica :)
 
Gott var det och Simon fick presenter, en fin polisbil som låter och så hade bästa Monica letat i flera Åhlens efter den blåa klädseln som jag visade bild på förut och köpt den, Tack!
Monstret kommer ha den på sig imorgon, då kommer bild.
Monicas dotter Sanna var där också, hon har inte sett Simon sen i julas och då var han ju en plutt. Hon tog en fin bild som finns på instagram.
 
Min telefon har ett eget liv så jag tog en massa bilder med den vanliga kameran, men just nu orkar jag inte föra över några bilder från den, så det blir ett bildlöst inlägg.
 

Kommentera här: