long time

Oj nu var det länge sen jag skrev. Har lite svårt att få tid, sonen vill oftast stänga ner datorn varje gång jag försöker. Och när han väl sover på kvällen så håller jag på med scrapbooking eller sover.
 
Imorgon är mannens sista arbetsdag innan några väl förtjänta dagar av semseter. Han är ledig tre dagar! Ska bli underbart mysigt. Vi ska campa med mina föräldrar, besöka Ullared, bada, sola, åka bil, gå på Janinas dotter Astrids namngivning, äta glass och bo på hotell. 
Jag ser fram emot Ullared besöket, har kikat en massa på deras hemsida och nu vill jag verkligen shoppa loss. Har sett att de har rätt bra scrapbooking utbud och så ska det köpas regnkläder till sonen och ett par skor. Hittar kanske lite kläder till mig också och ska leta efter shorts till mannen :)
 
sonen provar sin campingstol
 
Härlig dag på stranden
 
Borstar tänderna själv
 
Leker i mitt rum
 
Äta nektarin är mums
 
Busar på gården till mitt dagis (förskola för er som är petiga)
 
 

Kommentarer:

1 Mikaela:

skriven

Tips är att köpa vinter-overall på Ullared! Linda hittade jätte fina till Oscar och tuva för 329kr! :) Hoppas ni får en mysig resa!

Kommentera här: