kallt

Vi har typ minusgrader här hemma, ligger med tjocktröja, tofflor och filt i soffan och fryser. Muppiga varmvatten grej som inte vill fungera. Elementen är iskalla och det känns som vi ska frysa ihjäl :( Kan ju vara därför jag känner mig hängig.
 
Var på kyrkis idag en stund, mamma var med. Roligt att träffa kompisarna igen tyckte Simon. Sen åkte vi till jysk, jag köpte ett madrasskydd för 180kr istället för 549 så det var bra.
Lunch i Brommablocks där vi köpte en födelsedagspresent till min bror som blir 28 på tisdag. Samma dag som Simon blir hela 8månader - stora killen =)
 
Mannen berättade om ett nytt spel på telefonen Razzle så nu är jag fast :) Sprallan2000 om någon vill spela!
 

Mina killar <3
 
Trött liten prutt idag
 

Kommentarer:

1 Karinne Nelson:

skriven

Isaiah showed me Ruzzle too. We both play. ha.

Kommentera här: