bläddra väder? blää väder skrev jag ju..

Vi tog oss ut på en promenad, jag hann inte ens till tvättstugan (50m från huset) innan plutten sov. Sen gick vi till centrum, köpte pommes frites, träffade en massa folk på ica. Mötte också mamma en snabbis inann bussen gick. Åkte till mitt gamla jobb och hälsade på. Simon kröp lite på golvet och sen gick vi hem.
 
Nu väntar vi på att mannen ska komma hem, han får skjuts av sin pappa som ville gosa lite med sitt barnbarn. 
Simon har bestämt sig för att bara äta välling, eller jag fick i honom lite mosad banan men annars har det bara ätits välling idag, hoppas han äter mat imorgon, kanske roligare att äta på kyrkis =)
 
Borde nog laga mat nu.
 
Hittade den i förrådet, lite söt
 

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Haha jag tänkte inte alls på att din förra rubrik var lite märklig. Jag läste och tyckte väl att det lät alldeles normalt att bläddra väder :D

Kommentera här: