polisen

Mannen hade parkerat på mackan och gick in för att köpa dricka. Ser en polisbil ställa sig bakom, tänker inte så mycket på det. Blir lite rädd då ena polisen knackar på rutan jag tänkte ju på en gång shit vad har vi gjort. Polisen frågar om hur det är.. Jag måste se rädd ut för det nästa han undrar är om jag känner igen honom. Och nej, det gjorde jag inte, eller nu i efterhand skulle jag kännt igen honom om jag vetat att han var polis.
Det var min gamla granne och även min fadder i skolan. Han gick i trean när jag började första klass.
Inte tusan visste jag att han var polis. Lite roligt var det :)

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Taskigt å skrämmas sådär! :) Jag hade blivit skiträdd haha

2 Helena:

skriven

Taskigt å skrämmas sådär! :) Jag hade blivit skiträdd haha

Kommentera här: