klättraren

Nu har monstret klättrat uppför trappan hos mina föräldrar två gånger idag, då vet vi att han kan det också. Nedför är inte lika lätt, men det kan vi öva på.
Tur att det är grindar i vårat hus. Jag vill verkligen flytta nu, men det är mindre än två månader kvar och det är ingen snö på tomten kvar heller :)
 
Hälsa på min gamla häst gjordes också, Min faster sydde den till mig när jag blev 3.. Så den är inte riktigt lika vit längre och tydligen så växte inte manen ut igen när man klippte.
 
Den funkar bra till nappar, men när vi flyttat blir det för strumpor.. om den nu håller så länge.
 
Nu middag hos mina föräldrar, mannen är och kör bil med en kompis som också har en rc.
 

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Åh va duktig han är som kan ta sig upp för trappan, han ser ut att ha stora ögon när han ser den fina hästen :)

Kommentera här: