torsdag?

Igår blev en rätt så händelserik dag. Först lyckades vi (Jag, Simon och pappa/morfar) köra två bilar genom rusningstrafiken till Danderyd, hälsa på Farmor, ätit på resturang, handlat på HM, tittat på Peter Pan med kusinen, hjälp Ursula med storhandlingen, ätit middag med mamma/mormor, pappa/morfar och kusinen, körde hem Simon till pappa, farfar och Monica, de senare två har varit i Turkiet en vecka och hade med sig fina presenter.
Jag åkte med mamma/mormor och hjälpte till på Loppis lite. 
Fick reda på sen att Simon skrikit under hela tiden :( Han är så otroligt mammig nu, mysigt men lite jobbigt för mannen och de runt omkring.
 
 Bilder kommer sen. Nu ska vi till kyrkans öppna förskola!
 

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Tycker om din blogg men jobbigt när du skriver mamma/mormor pappa/morfar osv. Det är väl du som skriver blogg inte Simon.
Bli inte arg!

Svar: Klart jag inte blir arg, jag skriver mest så bara för att folk inte ska blanda ihop saker och ting. Ibland när jag pratar om mig och mannen skriver jag mamma och pappa och när jag pratar om mina föräldrar blir det mormor o morfar.. men jag ska tänka på det :)
Sandra

2 Monica:

skriven

Oj vad du hann med igår. Men du det är inte alls jobbigt för oss jag njuter ändå av honom. Ha en bra dag. Kram

Svar: Ni får komma en dag då han är glad =)
Sandra

3 Linda:

skriven

Jag tycker det är bra att du skriver som du gör. Då fattar jag :)
Telia fel på telefon nätet skulle vara fixat idag kl 13 och tro mig det var det också. Men nu när man behöver ringa runt och fixa lite. Då fungerar den inte igen :( får se när den kommer igång igen. Handlade du någonting kul igår?
Du han med mycket igår du. :) super aktiv skulle också behöva lite av din energi.
Var det bra på öppna förskolan?
Vi var och plockade svamp.

Kommentera här: