många bilder

Överst kycklingsallad med bacon. Bilden under kyckling, grillade räkor, pommes och sallad.
Min och pappas lunch i onsdags efter vi varit hos farmor och hälsat på.
 
Gulliga tofflor på Deichmans? (vet inte hur det stavas)
 
Adidas dress från Simons farfar och Monica =)
 
Däckad Simon på kyrkans öppna förskola.
 
Pappa och Simon tittar på fotbollsmatch när vi väntar på middagen. Kebab med pommes och två sallad till oss.
 
Mina föräldrar är i Spanien, de åkte imorse så nu bor vi hos dom ett tag. Får se hur många dagar det blir.

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Jag blir knäpp när du lägger upp så söta bilder på Simon! Sååå galet söt! :)

Svar: hihi vi får ta och träffas någon dag =)
Sandra

2 Linda:

skriven

Söta Simon, klart han somnade på öppna förskolan. Det är ju jobbigt :) var det bra?
Vi får försöka träffas i veckan. :) det vore jätte kul. Snygg dress ni har fått till Simon.
Tofflorna det var sådan som du och jag tittade på i stinsen?
Jag tror att det blir sådan till barnen i julklapp. :)

Kommentera här: