båtfix

Idag ska vi hjälpa gammel mormor och gammel morfar att ta hand om deras båt Snövit. Får se hur mycket vi kan hjälpa till bara. Vi sitter och väntar på mormor som ska hämta oss. Simon so och ver i mitt knä. Han ville vara vaken med pappa kvar i sex och passar på att sova nu istället. Han är väldigt fin i sin pyjamas han ärvt från mina kusiner Fredrik och Oskar, det är sandslott, båtar, stjärnor och ankare på :)
 
Ikväll ska vi hem till min mobror som fyllt år han bjuder på middag! Tar vagnen och går dit om det inte ösregnar då kanske det blir buss men vi hoppas på bra väder.
 
Nu har jag instagram igen, mannen fixade med min telefon, ser helt annorlunda ut men det funkar ju =)
Sprallan2000 eller bara sprallan minns inte haha
 

Kommentarer:

1 Alexsandra, mamma till Nils 120514:

skriven

Så nu följer vi er på instagram :)
oh mysigt instagrama bild på båten.. mysigt vill också ha båt.

sv: tack för alla fina komentarer. ni är bäst!
Övningen fungerar tror ja hehe, av medicinen hostar han mer men han lyckas hosta upp slem så det är jätte skönt :D Så förhoppningsvis slutar han hosta snart.

Kommentera här: