busy day

Tänkte ju blogga igår om allt vi gjorde, men när vi kom hem så kom det en massa annat ivägen. Idag om en vecka kommer jag inte ha tid att sitta här och blogga, då är vi förhoppningvis upptagna med att flytta :)
Jag har börjat packa ner sånt vi inte kommer att använda och jag försöker rensa så mycket som möjligt också. Känns väldigt skönt att vi flyttar till större nu och inte mindre som vi gjorde förra gången. Tänk att vi ska få ett sovrum med dörr så ingen kan se om vi bäddat sängen eller inte =)
 
Dock vill vi båda måla om i vardagsrummet, det är mörklila vägger vilket ingen av oss tycker är speciellt fint, det ljusgröna i sovrummet funkar men den mörkröda hallen målar vi nog också om, men först bort med det lila!
 
Jag måste också köpa tre julklappar till mannen, sen är julklappskalendern färdig ska bara slå in klapparna och hänga upp den :)
Mannen köpte 6st till mig, vi har några till Simon hans mormor och morfar köper 6st, Monica och farfar köper någon också och jag ska köpa 6st till mannen. En av oss får en julklapp varje dag fram till jul, Jag tror dock att Simon bara kommer äta pappret haha
 
Idag ska vi montera ner sängen, känns inte som man vill göra det samma dag som flyttlasset går men först måste vi ta bort allt som är under..
Vi har lite att pyssla med idag. Dags att sätta fart!
 

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Vi tänkte komma över en stund och hjälpa till😄

Svar: Tack för all hjälp =)
Sandra

2 Linda:

skriven

Tänk vad snabbt allt går. Om en vecka bor ni i större. :)

Svar: Ja, det ska bli såå skönt =)
Sandra

3 Helena:

skriven

Vad önskar Simon och hans mor och far sig i julklapp? :)

Svar: jag vet inte riktigt, får vi återkomma ;)
Sandra

Kommentera här: