veckorna går fort

Det är redan torsdag :) Idag väntas jobb, föräldrautbildning, mvc, kanske öppna åt anticimex och lite mera jobb.
Igår kväll verkade det som Frallan hickade, magen guppade typ hela tiden det var lite gulligt :)
Inatt vid fyra var han inte lika gullig då var det mest irriteranade att han låg och toksparkade, men jag hann sova lite mer innan klockan ringde.

Hinner jobba ca 40min innan det är dags för andra delen av föräldrautbildningen, hoppas den ger lite mer än förra gången. Sen direkt till bm för att mäta magen :)

Nu frukost och sen påklädning!



Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Låter som en full tecknad dag.

Men mysigt med bm besök:)

2 Alexsandra, med en liten i magen:

skriven

Jotack glömmer lätt bort den saken.. :S



Nej verkligen inte, bara en timme bort ungefär :D

Nej de är så svårt med kläder.. Men jag tror nästan att 50 är bra om det inte är över 5 kgs klassen vilken jag hoppas jag slipper :P hehe



Göra något roligt ihelgen?

Kommentera här: