Gift

Det var i och för sig i lördgs vigseln var men jag har inte hunnit skriva något. Vi glömde våran kamera hemma så jag väntar ivirigt på bilder från alla andra ;)
Simon var underbart snäll hela dagen, tills vi kom hem då var det skrikfest. Men han vaknade inte när prästen stänkte vatten på honom eller när alla i hela kyrkan aplåderade. Snäll son <3
 
Nu ska vi passa på att sova lite, men jag tror att Simon vaknar när som helst, han gillar inte att sova i vaggan speciellt länge.
 
Om någon har bilder på bröllopet får de gärna höra av sig!
 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Och jag skulle ha sänt ett grattis sms i flera dagar men det kommer hela tiden något emellan.
STORT GRATTIS! Va vackra ni är på dom bilderna som jag sett på FB!
Va härligt att Simon köpte dagen och tog igen det på hemmaplan sen (= Även fast man hellst slipper skrikfest helt så det ändå skönast att vara hemma.
KOmmer du ihåg hur lång tid det tog för dig att cykla till jobbet? Jag tänkte göra det nu i höst så jag slipper köpa busskort.
Kram på er!

Kommentera här: