dagarna innan

Det är mycket som ska fixas innan bröllop och dop. Idag sattes alla partytält upp och även högtalarna och microfon är fixade. Mitt hår är färgat och blev hur snyggt som helst. Vi var på generalrepetition i kyrkan också fast jag blev mer förvirrad då än innan. Men allt kommer ju att lösa sig :)
 
Älskling lagar datorer hela tiden, han är verkligen bäst! och snart min man!
 
Simon är väldigt lugn och snäll, idag satt han i mitt knä när vi åt mat, han kan ju missa något annars.
 
Vad jag vet (om ingen mer säger att de inte kan komma) så blir vi 100personer, stort bröllop och dop men roligt ska det bli, jag hoppas på bra väder annars kan det bli lite trångt.
 

Kommentarer:

1 Catrin:

skriven

Vad spännande, snart är det dags! Är väldigt spänd på hur det ska gå för alla barn i kyrkan haha (mina barn sitter ju inte gärna still). Men de ska nog gå bra :D

Kommentera här: