kväll

Trodde jag kände mig pigg när jag cykla hem från jobbet, men väl hemma så somnade vi både i sängen. Nu har vi varit vakna sen åtta och ätit baugetter till middag. Det får bli korvstroganoff imorgon istället.
Skönt att vi har sovmorgon imorgon, jag skulle inte kunna somna nu ändå.

Frallan rör sig hela tiden än så länge är det bara mysigt men jag antar att det kommer göra ondare lite längre fram.
Tänk att det redan gått 7månader, det är helt sjukt. Snart kommer det en liten bäbis och jag är inte alls förberedd på det. Finns så himla mycket saker kvar att göra, börjar få lite små panik nu även fast jag vet att det är ett tag kvar.

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Tänk vad tiden går fort.

Jag har också börjat få lite panik för jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Och vad man ska vänta med. Jag trodde ändå man skulle ha lite bättre kol efter som man har två barn. Men nej det kan jag inte på stå. Älskling tar det jätte lugnt han tycker att allt ordnar sig.

Kommentera här: