än så länge

så skiner i alla fall solen, idag blir det en promenad! Kanske får kameran följa med också. Måste bara övertyga sambon också att det är mysigt med en promis. Fast först kanske han ska få vakna hihi
Skulle vilja göra våfflor idag, fick ett så bra recept av fina Linda och det är ju så underbart gott. Om jag väcker älskling med våfflor så kanske han vill gå ut sen :)

Måste gå igenom alla bebis kläder i förrådet också, eventuellt finns det något som vi behöver ha inne. Är det bara stora kläder får de gärna stanna där ett tag till. Han är ju inte så stor ännu. Fast hans knuffas rätt bra inne i magen.

Städa skulle också behöva göras, inte något som jag gillar men det är skönt när allt är klart. Det är mest mina grejer som ligger och skräpar. Alla pysselsaker från Panduro och sånt. Men jag vet inte riktigt var jag ska lägga allt. Måste mounta stämplarna först innan de går att använda och det tar tid.

Kommentera här: