someting red

Jag äger tydligen inga röda kläder alls. Inte ens något jag har är lite juligt. Måste åka och shoppa lite tror jag, men det kommer sluta med att jag köper något till sonen istället.
 
Den nya soffan är underbar, tänk att vi båda två får plats att ligga i den, till och med Simon får plats :)
 
Ikväll är det mini julafton hos Roger, mysigt med lite julmat och grejer. Jag hittade precis den sista julklappen som vi letat överallt efter. Nu ligger den på köksbordet och väntar på att bli inslagen av mannen. Han sa att han skulle göra det.. så vi får se om det händer hihi
 
Jag ska byta telefon också, från HTC nånting till en samsung s nånting :) vit telefon blir svart telefon det är ungefär så mycket jag har koll på. Hoppas mannen hjälper mig att fixa dit rätt inställningar och sånt,
 
Ska straxt gå till tvättstugan och hämta tvätten, den borde vara torr nu. Plutten ligger och sover bredvid mannen  sängen, de snarkar ikapp :)
 

Kommentera här: