morsning

Hade inte tid att blogga igår.. eller det är bara halv sant, tiden fanns men då hela bordet var/är fyllt av pysselsaker så orkade jag inte göra plats för datorn.
Simons moster Emelie var här igår, hon smsa halv 12 och sa godmorgon, vi skulle ses 12.. Vid ett kom hon hit, rätt snabbt ändå med tanke på att vi bor på landet hihi.
Vårat mål var att pyssla kort till Leo som har sin namngivning nästa söndag, Emelie hann klart med både recept och visdomsord, jag passade Simon som inte ville låta mamma pyssla. Men jag har receptet utskrivet och tror jag vet vilken livsvisdom jag ska skriva.
Bilder på verken kommer sen Leos mamma kan ju läsa bloggen och vi vill ju inte avslöja något!
 
Nu ligger Simon och sover i sängen, jag har diskat och plockat lite. Sen ska vi träffa Alexandra och hennes Saga för en promenad på ön. Vi ska även få ett paket blöjor som inte Saga kan ha längre. Det är väldigt bra med vänner som har lite äldre barn :)
 
Väntar med spänning på tackkorten jag beställde, de skickades den 28e så jag borde få dem idag eller imorgon =)
 

Kommentarer:

1 Alexsandra, mamma till lilla Nils:

skriven

Hm nästa vecka så kan vi på torsdag. Kan ni då? Nja vet inte riktigt ned vågen :S haha kommer väll få panik när jag ser hur mycket fett jag har samlat på mig men samtidigt väldigt bra då jag vill gå ner på ett bra sätt :)

Kommentera här: