idag är det måndag

Bäst att blogga lite när Simon sover, inte för att jag vet vad jag ska skriva.. 
Har bestämt mig för att hälsa på gamla jobbet idag, det är härligt väder så en promis med barnvagnen är inte helt fel, tänkte nog ge mig av runt 11 då hinner vissa avelningar äta lunch innan jag kommer dit och jag får träffa personalen :)
 
Det tar en stund att välja vilka av de ca 800bilder vi fått från bröllop och dop och jag vet att det är många fler som tagit kort, men jag har snart gått igenom de flesta. Blir många att skriva ut, men fina album kommer det bli!
 
Nu dags att klä på sig lite innan filuren vaknar!
 

Kommentarer:

1 Alexsandra, mamma till Nils:

skriven

Längtar tills man får se bilderna :D

Som du kanske har läst på min blogg så har Nils varit/är sjuk.. så vet inte riktigt om det är så bra om vi ses på onsdag? Han hostar fortfarande väldigt mycket. Så hur känner du? Jag kan annars ses på måndag nästa vecka. Hoppas ni alla mår bra. kramkram

Kommentera här: