soooool :)

Då var frukosten avklarad. Frallan är vaken och knölar runt lite. Kunde inte ha blivit bättre väder idag, vi är två personal på två avdelningar till 9 då alla andra kommer. Men nu kan vi vara ute och då blir allt bättre :)

Planer för helgen är att shoppa lite, både mat och kanske lite kläder dock inte till frallan han behöver inga mera kläder. Inte förrän storlek 74-80 :)
På söndag är det middag hos brorsan och hans flickvän, undrar vad de bjuder på? Och var alla ska sitta? 
Tvätta bebis kläder ska jag göra också, om inte jag måste tvätta mera vuxenkläder, verkar som tvättkorgen är full igen.. tvättade ju i onsdags... suck.
Snart jobb då, eller jag cyklar väl iväg om 40minuter eller så. 

Vad ska ni göra denna soliga fredag?

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Torka snor, gå till BVC, fixa present och sova middag. Är mina och Hugos stora planer (=

2 Alexsandra:

skriven

Hur länge hade du tänkt och jobba egentligen? :P hehe. Och att du fortfarande heltid, förstår inte hur du orkar.. jag hade inte orkat de :P Så bra jobbat!!



SV: Tack så mycket :) man försöker få de fint iallafall.

Ja visst var toaletten fin..

Hoppas på fint väder så man kan ut och gå några sköna promenader :)

kram

Kommentera här: