hemma igen

Vi tog oss en tur till Zinkensdamm, älskling skulle skriva nivåtest i engelska för att veta på vilken nivå ha nska börja plugga. Det stod att provet skulle ta två timmar, jag hade ställt in mig på att sitta där och vänta i två timmar. Hade med mig juice och mandarin och saker att göra. Bröjade med en svårt sudoku innan han ens gått in och jag hann precis bli klar med den när baby kom ut igen efter en timme. Det var skönt att han skrev det så snabbt.

När jag satt där med min onda arm och sudoku kommer den en tjej in. De frågar vem hon ska träffa och hon svara typ Mia. Dom på test stället säger då - Hon kommer säkert och hämtar dig.
Antingen kommer man väl eller så gör man det inte, vad är säkert för svar? Knäppt!

Spärrarna vid Zinkensdamms tunnelbanestaion är sjukt höga, inte som på "vanliga" ställen dvs gröna linjen. Glas spärrarna var säkert 1,80 och så lång är inte jag.

Väl hemma igen dricks det varm choklad och så ska jag pyssla lite hade jag tänkt.

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Vad spännande! När får han veta hur det gick?

Sånna där höga spärrar finns också i slussen - utgången upp mot götgatan om jag inte minns fel :)

2 Marie:

skriven

Ja hur gick det?

Kommentera här: