inflyttningsfest avklarad

Nej inte våran egen, det tror jag att vi skippar. Eller så har vi en inflyttning/födelsedagx2/barnankomst fest haha
Hit är man välkommen när man vill, bara ni inte förväntar er att det ska vara städat.
Morbror och hans familj hade sin inflyttningsfest idag, hela huset var fullt med scouter, både gamla och unga. Nu känns det rätt bra att slappa i soffan.

Det var våran (mina föräldrars) inflyttningspresent, jag vill också ha en eldkorg!

Imorgon ska vi hem till fästmannens syster och fira det nya året, jag ska dricka icetea från Lidl och äta massa god mat. Vi är ansvariga för förrätten, blir toast med skagenröra, avokado och grejer :)
Bilder kommer sen såklart.

Funderar på om jag ska skriva om detta år nu eller senare? Är det dagen innan eller sista dagen på året man går igenom allt som hänt? Jag har typ koll hehe

Kommentera här: