funderingar..

Jag är sugen på att flytta (min fästman också) tycker om att packa saker och det är ett utmärkt tillfälle att kunna rensa. Visst så trivs jag och sötis i Alvik, men efter nästan tre år börjar man tröttna, det vore inte helt fel med balkong men å andra sidan så är det helt okej med 2minuter till tunnelbanan.
Alvik är nära till allt, jobbar på Ekerö och det tar 5min till Brommaplan och sen är det bara buss.
Vi har nära till flera affärer, en optiker, Mc Donalds, bank m.m Dock inget systembolag, fast jag är ju på Brommaplan varje dag så egentligen är det inga problem och bolaget är ju inte den affär som är viktigast att ha i närheten.

Vi blev medlemmar på lägenhetsbyte och fick snabbt många intresserade, vi vill gärna ha lägre hyra än vi har nu så många gick bort på en gång. En del lägenheter gillade vi massor. Vi fick tom till en visning för en triangel byte, så vi tok städade lägenheten och gjorde den fin, de från stan som var här gillade våran och vi gillade den vi var och tittade på, men sen sprack det, lägenhets innehavaren på den vi tittade på ville inte ha den som låg i stan. Då gav vi mer eller mindre upp. Men man vet aldrig nån gång kommer kanske drömbytet!

jag håller mig till att rensa i garderoben inför eventuell blivande flytt..

Tjingeling ♥

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

haha NUUUUU förstod jag vad du menade med att ändra bloggadressen.. först tänkte jag menar hon min? haha

2 Alexander:

skriven

Hey! Ni kan ju inte dra precis när jag ska flytta till området ;)

Då känner jag ju mig lite övergiven ju! ^^

Kommentera här: