värdelöst

Varför ska man alltid bli sjuk till helgen?
Borde så ha stannat hemma igår, men då hade jag inte fått Lindas lasagne ju.
Feber, snorig, dunkade huvud (det blir inte bättre av att ha elefanter som grannar ovanför) och halsen gör ont, men annars är det tip-top!
Hade tänkt göra massa saker i helgen, jag orkar knappt uppdatera bloggen, så vi får se om jag orkar pyssla något. Måste iallafall göra ett kort till en som slutar på jobbet, har redan bestämt hur det ska se ut. Sen vore det trevligt om jag hann göra några julkort också, men vi får se hur jag mår imorgon. Nu är det mest varmt och för en stund sen frös jag.

Bjussar inte på någon bild, har flera på lager, men jag orkar inte.

Tjingeling♥

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Det är inte elefanter som bor ovanför er utan ni bor i världens mest lyhörda hus typ :P

Krya på dig! Kram

2 Helena:

skriven

hahaha

Kommentera här: