nu var det ett tag sen sist..

Oj den här veckan har verkligen varit tuff, många borta på jobbet vilket resulterar i att vi som väl är där får jobba arslet av oss. Inte blev det bättre av att Linda i köket blev sjukt, jullunchen blev inställd så när jag och Emma skulle packa in alla nya varor var det trångt, nu ligger det mat i alla avdelningens frysar. Hoppas Linda hittar allt på måndag.

Insåg att jag bara jobbar 3dagar till i år, är ledig den 23e och mellandagarna. Börjar jobba igen den 3:e ska bli helt okej med lite semester. Firar också 3år med älsklingen den 29e då vill man vara ledig :)

Har fått förlängd anställning till maj också, är kvar på "min" avdelning med alla småisar. Känns skönt att veta att jag har nånstans att ta vägen efter nyår.

Vi fick presenter av barnen igår (se bild nedan), när vi hade våran julfrukost med föräldrar vilket var hur mysigt som helst, sen att barnen blev lite (läs väldigt) ledsna när föräldrarna skulle gå var en helt annan sak.
Hyacint och nyckelband i tyg. Tack så mycket!

Nu ska jag slå in julklappar som vi handlade idag, allt är klart!

Tjingeling ♥

Kommentera här: