måndagidag

Jobbade idag, mest för att säga hej då till Emily som slutar idag och för att ge henne sitt kort. Men jag hade inte räknat med att få stänga, men å andra sidan blir det mera pengar.

Jag känner mig lite sliten, hostar och snorar men har ingen feber iallafall vilket är skönt.

Idag fick älskling kylskåpsmagneter av mamma i paket kalender, jättebra då vi nu kan slänga några gamla. Visar bild när jag orkar, ligger så bra i soffan nu, och orkar inte resa på mig för att ta kort och sen leta fram sladden till telefonen för att föra över bilderna.

Imorgon blir det att komma en timme tidigare då folk är borta, blir mycket övetid denna månad.

Nej nu tänkte jag läsa all reklam.

Tjingeling♥

Kommentarer:

1 Christian:

skriven

Du är bäst älskling, förstår inte hur du orkar jobba över jämt! Hjälper kanske att barnen är så söta hihi :)



Älskar dig <3

Kommentera här: