veckorna som varit

Dåligt med uppdatering var det här, nu ligger vi i sängen och myser. Eller mannen sover, Simon kollar på någon film och jag har datorn i knät. Mitt mål för dagen är att åka på kyrkans loppis och sen göra klart några grattiskort och även på presenter.
Annars behövs det städas här hemma, i torsdags morse såg jag världens största och äckligaste spindel i badrummet, så städning är needed.
 
Jag har börjat jobba, är med i trean på fm och sen fritids för 2:or och 3:or på em. Det är verkligen jättekul, just nu håller vi på med Bananacup vilket är en fotbollsturnering med blandade lag år 1-5. På måndag är det match om 3-4plats och på onsdag är det final. Jag är ansvarig för att göra vinnarmedaljerna, har iallafall klippt ut delarna.
 
Simon hade sin första skogsutflykt igår, med lite matsäck. Han var så stolt och glad över sin Alfons ryggsäck, dock blev han arg på mig när han var tvugnen att gå in på fsk först innan skogen, han ville ju gå till skogen direkt.
 
Vi har köpt ett ps4, fast vi har inga roliga spel ännu, eller jag har faktiskt ingen aning, det är mannen som spelar mest.
 
Vi har gjort hur mycket som helst, men jag kommer inte på så mycket mera just nu, bjussar på en massa bilder istället!
 
      
         Titta på tv stilen                   Glass nu igen..                          Mys                                  Köra lite bil
 
      
             Pyssla                               Äta i sängen                       Grindpojken                        Med Mokka
 
      
        Cykla till Jin (Joline)                 Vattna lite                           Krocketboll                          Gunga lite
 
           Kasta sten                     Sitta i brandbilen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Härliga bilder :)

2 Mokka:

skriven

Han kan så mycket den fina lilla killen. Kan förstå att Simon vill ut i skogen på en gång :)

Kommentera här: