two

När mannen var iväg och körde rc igår kom Mona och Charlie över, Simon lånade ut några bilar och så käkade de en massa bacon chips. Roligt att se hur bra de leker tillsammans, de har roligt på föris också :)
 
Nu sover min plutt på madrass som alla andra, ingen mera vagn. Så idag gick vi till föris.. Först skulle han cykla på trehjulingen, han gav upp efter några meter, då skulle han köra bobby car.. Fast först via parken och gärna gunga lite först. Tur att vi inte har bråttom dit.
 
Jag fick bebis gosa med kotten och även en skön promenad i solen. Hannah bjöd sen på lunch, vi satt ute!
 
Hjälpte Mona att skruva fast lite staket innan vi hämtade våra små. Jag, Simon, Mona, Charlie, David, Sandra och Viktor gjorde sen sällskap till parken närmast oss där redan Anders, Alicia och Oliver var. Det var full fart på alla barnen, Jag hämade mariekex och vatten så kalasade vi =)
 
Nu hoppas det massor här hemma
 
Jag pillade med lite påskpyssel också

Kommentera här: