Jobbet

Två dagar har jag nu varit på jobbet, dock var det studiedagar så det är först imorgon jag får träffa barnen. Fick en skolkatalog från förra året så jag har pluggat namn och försöker få till rätt ansikten till rätt bild. Förhoppningsvis har inte barnen ändrat sig för mycket från förra året.
 Fick mitt schema också, jag börjar aldrig innan 9 så jag hinner lämna Simon varje morgon. Och på tisdagar slutar jag 15.25 så då hinner jag hämta också :) Annars är det jobb til 17.00 som gäller. 
 
Men det ska bli så roligt, fritids för 2:or och 3:or och så ska jag vara med i tredjeklassen, lite olikt från förskolan, men då jag varit scout i hela mitt liv har jag vana att arbeta med äldre barn också.
 
På onsdag börjar skolan, så mitt mål är att lära mig namnen på alla barnen som är på fritids innan, vi får väl se hur det går. 
 
Mitt <3
 

Kommentera här: