Jobb!

Jag fick jobbet på fritids, jag trodde inte jag skulle få det, men igår så ringde dem och undrade om jag fortfarande var intresserad. Så på torsdag börjar jag, då har de studiedag så jag hinner träffa alla kollegor och lära mig att hitta lite.
 
Nu sista veckan av "ledigheten" ska ägnas åt att städa och fixa i huste. Håller just nu på att organisera om i våra skåp och lådor i köket, hittade majsvälling som gått ut 2012.. kanske dags att skicka den. 
 
Idag fick sonen gå på föris igen, inte alls lika lös i magen längre, och när jag nu ska börja jobba på torsdag är det bättre att han vänjer sig att vara där. Blir lite längre dagar än innan också. Jag lämnar 8.30 och mannen hämtar kl.17 nångång kanske någon snäll farfar/morfar eller så hämtar =)
 
Sonen ute igår, det är spännande med brunnar
 

Kommentera här: