fre-lör

Igår var jag barnfri och hängde med Mona och Charlie på ikea, Mona handlade hela två tidskriftsamlare och jag shoppade loss för ca 900, men mycket bra och fina grejer blev det. Bla en bokhylla till och mera speglar. Piffade också upp sonens rum lite med fina lådor.
En härlig spegel blev det också. Nu ska jag bara få tid att fixa iordning hans rum också, kanske hinner mera sen när han börjar på dagis.
 
Vi åt lunch och fikade innan vi packade in oss i bilen och åkte hem. Jag skyndade mig hem till mina föräldrar där min plutt spenderat dagen, blev välkomnad med ett leende och fick en puss av sötnosen.
 
Idag köpte vi en ny tv och shoppade lite på coop. Helena, Michel och Lucas kom hit på middag sen, vi gjorde pizza, en med kycking, banan och curry och den andra med salami och mozzarella.
 
Fick proffshjälp med bokhyllan
 
gungade på morbrors gamla gunghäst hos mormor och morfar
 
Klart jag vet var nyckeln ska vara. Fin i morbrors overall också, en ca 28år gammal sak.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: