Vuxenpoäng

Nu känner jag mig vuxen, köpte hus igår =)
Det var sagt att vi skulle flytta in 31maj men det blir nog redan 10e maj och då hinner vi görabiordning till Simons ett års kalas! Vi kommer ha kombinerad inflyttningsfest och ett års kalas, hoppas såklart på fint varmt soligt väder!
 
Behöver eller tänker inte hålla på och fixa så mycket där vi bor nu, vi flyttar ju snart! Tycker ju omatt packa så jag är ju lite sugen på att börja, men nu ska vi rensa ännu mer än förra gången vi flyttade. Vilket var för ca tre månader sen :)
ämne denna gång är det inte lika stressigt, vi behöver inte tömma lägenheten på en dag, det är ingen som ska flytta in samma dag vilket är skönt.
 
Nu ska jag gosa med sonen som ligger bredvid mig och sover.
 

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Så himla fint, kommer bli awesome i sommar! :) Avundsjuk jag blir, vill också! Kram

Kommentera här: