huset

Vi börjar så småningom komma iordning. Det är lite svårt att göra helt klart, skulle verkligen behöva åka till ikea och det ska vi göra också vet bara inte när. Bokhyllan som står hos mina föräldrar kan jag hämta imorgon, då blir vardagsrummet mera färdigt.
Sätta upp tavlor är också något jag skulle vilja göra. Kanske hinner vi göra lite sånt ikväll då mannen är hemma. 
 
Arbetsrummet kommer ta längst tid att få till tror jag, just nu har jag dumat en massa kartonger där, dit behöver vi en bokhylla också. Ska köpa en laiva på ikea. 
Vi har redan två stycken men de är i sonens rum, han kommer behöva de sen när han blir äldre, nu är de fulla med gosedjur. 
 
Gardiner måste införskaffas och några till gardinstänger, får se om vi hinner få det klart innan inflyttningsfesten, annars är inte gardiner det viktigaste. 
 
 

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Åh Ikea skulle va skoj

Kommentera här: