playdate

Trodde att jag och monstret skulle vara hemma idag, men Mona (Charlies mamma) undrade om vi ville leka och det ville vi såklart :)
Gick till konsum för at tköpa thaimat till lunch, men det var ju stängt idag, blev sallad på från konsum istället. Min plutt somnade på vägen hem så jag kunde äta i lugn och ro. Mona matade Charlie samtidigt som hon själv åt. Lagom till att Simon vaknade hade Charlie ätit klart så vi kunde låna hans matplats :)
Sen lekte våra killar, Simon tog leksakerna Charlie hade och kröp iväg, Charlie blev lite små sur då han inte riktigt lärt sig att krypa ännu. Snäll som mitt monster ibland är så gav han tillbaka vissa saker.
 
 Blev en promenad innan jag vaktade två sovande killar när Mona hämtade hem sin stora son David :) Simon fick gunga lite innan vi gick hem och hade tvättstugan.
 
Nu sover pluttis, jag och mannen sitter vid varsin dator.
 
Gung gung

Kommentera här: