oj det är fredag :)

Simon sov väldigt dåligt inatt, antar att det inte var riktigt samma lukt, och eller så är det tänder på g. Karinne gjorde frukost till oss och så körde jag mannen till statoil då det inte gick någon bra buss.
Karinne tog också med Simon ut på en promenad i bärselen så jag fick sova lite.
Sen så åkte vi till Ica Maxi i Solna för att leta efter mandelmjöl och vi hittade det =) 
Tröttisen i kundvagnen
 
Efter ica åkte vi hem till oss, letade fram alla sjunde himlen säsongerna jag hade och tog med till mina föräldrars hus där vi åt lunch tittade lite på tv och sen begav vi oss mot staden.
Åhlens hade något jippo så vi åkte dit, var otroligt mycket folk men Karinne hittade lite grejer, flera nagellack bland annat.
 
Det blev kung fu panda i 3d medans vi åt middag. 
 
Glömde visa den fina smurfen Simons farfar och Monica köpte i Turkiet!
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Vilken söt smurf. Jag gillar smurfarna.
Då han du med mycket på fredagen också.
Åka hitt och ditt. :) alltså jag fattar inte hur du hinner med.

2 Linda:

skriven

Tycker att bilden på Simon. När han sover är så söt. :)

3 Karinne Nelson:

skriven

I think it is time to update your blogg cousin! :)

Kommentera här: