jaha..

Jag bara packar och packar. Tog en promenad med mamma och Simon för att han skulle få sova lite och så visade jag mamma var vi ska flytta. Nu står det elva flyttkartonger klara i köket och två stycken i vardagsrummet. Några sopsäckar är fyllda med kläder som vi inte kommer använda och det börjar bli lite tomt på hyllor och i skåpen.
 
Simon är genom förkyld och skriker sig hes på nätterna. Fick alvedon igår så vi kunde sova lite. Inte så lätt när man inte kan snyta sig. Snoret bara rinner, lite lätt omysigt. Men han är väldigt pigg ändå :)
 
Kanske ska man ta och packa liter mera, eller gå igenom kläderna till Helena och Michel..
 
Helst vill jag krypa ner i sängen där sonen ligger och snarkar.
 

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Hoppas du la dig bredvid Simon, glöm inte bort att vila! Vi har tid imorgon att gå igenom bebiskläder :) Kram

Svar: Jo en liten stund låg jag bredvid honom.. men jag saknar en kasse, tror jag packat ner den.. så ni får komma och gosa med Simon flera gånger :)
Sandra

2 Helena:

skriven

Jag är också lite förkyld så det är nog lugnt :) Vi åker från mitt jobb vid 5 så vid halv 6 ungefär. Fikabröd behövs inte, vi tar med oss. Kram

Kommentera här: