Nej ingen bebis

Jag har bara varit ute och åkt bil och grejer idag. Följde med mamma hem till mormor och morfar för att lämna bröd eller vad vi nu gjorde där. Morfar låg och sov och mormor var inte hemma, men vi väckte morfar så han fick säga hej till oss.

Morfar har grävt upp garageplan och gräsmattan för ny vattenledning

Efter besöket på Sjöbacka (stället heter så) åkte vi till barnmorskan som inte alls hade koll på att jag skulle dit. De har fullt upp med provtagningar och tjaffs. Men allt var bra med frallan, magmåtten är detsamma som förra veckan så han följer sin kurva och hjärtljuden lät så bra.
Imorgon ringer hon bb och fixar en tid för igångsättning.

Sen åkte vi mot Skoda för mina föräldrar vill ha skyddande klädsel i bilen tillslut kom vi till rätt ställe och då kunde man ha kollat på en hemsida bara..

Vidare mot Coop för shopping och sen till Bromma Zoo där mamma köpte en ny underlat då den andra flög iväg i lördags. Jag som är hysteriskt fågelrädd höll mig långt borta.

Hämtade älskling på jobbet och blev sen bjudna på plättar hos mamma. Jag var sen vinvakt. De skulle få en leverans av vin mellan 19-21 den kom kvart över nio och då var jag redan hemma.
Jag spenderade första delen av tiden med att prata med en av alla kusiner och sen kom Maddo över, hon som ska sy min klänning inför bröllopet och nu har jag känt på tyget :) Det kommer bli sååå bra.

Nu är jag lite trött men känner inget från bebis, eller jo han sparkar och rör sig men vill inte komma ut.

Grattis om ni orkade läsa allt :P

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Snart är han hos er och skriker, sover och bajsar :) Kram

2 Linda:

skriven

Ja du, jag vet hur jobbigt är med väntan när bebis inte vill komma ut.

Men vad var det för tjaffs hos bm?

Tur att allt såg bra ut iaf.

En ny fågel jag som trodde att hon ville bli av med fåglarna ;)



Jag ser fram emot att få se dig i din bröllopskläning. :)

3 marie:

skriven

ha jag läser alla rader, du kanske gömmer att han kommit ut i nån av alla meningar. Vill ju inte missa. ut o jogga nu så kommer han ut o ni hinner hem igen lagom till lets dance.

Kommentera här: