böcker om att föda barn

Var hos barnmorskan idag, tog blodprov och blodtryck allt är bra. Fick också lyssna på hjärtljuden, det är så mysigt att höra att han mår bra :)
Fick datum för föräldraträff och en lapp om att jag ska boka in oss på ett informationsmöte där vi ska föda.
Fina Ellen berättade om en bok hon absolut tyckte jag skulle läsa, och idag fick jag två stycken böcker av barnmorksan. Båda är skrivna av Gudrun Abascal
Att möta förlossningssmärtan

Att föda
Så nu har vi lite att läsa!

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Jag har inte fått någon föräldragrupp än men ska fråga mer om det på torsdag då jag har tid hos min BM. :-)

2 Hanna:

skriven

Att föda är verkligen läsvärd!

3 Ellen Edward:

skriven

Det var ju de böckerna jag menade! Vilken lyx att ni fick dem!!! De är grymt bra båda två.

Kommentera här: