ne

Gårdagen blev inte som vi hade tänkt oss, meningen var att vi skulle shoppa på mellandagsrean och sen äta traditionsenlig juldags middag hos mormor och morfar.
Vi tog oss till  netonnet men där fanns inget av det vi ville ha. Jag började må lite små illa. Pappa och mannen gick in på mediamarkt men då stannade jag kvar i bilen med Simon som mer eller mindre precis hann vakna innan jag kräktes. Inte så mysigt, men sen mådde jag ju bra. Mannen gick in på Siba och köpte en ny soundbar som ska funka till tv ljudet också. Sen blev det mc donalds, jag åt en cheeseburgare och mådde bra igen. 
På mediamarkt köpte vi en systemkamera - helt perfekt!
 
Väl hemma gick jag och la mig med sonen vi tänkte vila lite innan det var dags att klä upp sig inför middagen. Men jag hann inte riktigt, kräktes igen så vi bestämde att vi skulle vara hemma vilket var bra då mannen också blev sjuk. 
Vinterkräksjukan fast en lätt variant då vi nu mår helt okej igen. Eller vi har inte ätit något ännu, men ingen av oss mår illa längre.
Väldigt skönt att sonen inte blev sjuk, han är lika vild som vanligt.
 
Även om det var tråkigt att missa middagen på sjöbacka så var det kanske lika bra då det tydligen blev en massa tjaffs och annat. Så onödigt! 
 
Bilder på julklappar kommer sen, Simon äter upp alla etiketter och far runt som en vilde i gåstolen :)
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

massa tjaffs om?

Kommentera här: