julklapparna i bilder

Jag har försökt att blogga hela dagen, men saker har hela tiden kommit imellan. Nu tänkte jag passa på medan sonen sitter snällt bredvid mig i soffan och äter på en bok.
Hela vardagsrummet är nu målat tre gånger och det ser jättebra ut, nu ska vi bara sätta upp fotoväggen så är allt klart. Eller vi ska sätta upp hyllor och skruva fast bokhyllorna i väggen innan plutten börjar härja alltförmycket. Sen så är vardagsrummet klart. 
Imorgon så målar vi hallen och kanske sovrummet, eller så tar vi det lungt och myser då det är 5år sen vi blev tillsammans :)
 
Här kommer nu lite bilder på julklappar som lovat

Randiga strumpor, Max napp bok, jul cd, lastbil med ljud, pekbok djurungar och underbart mjuk igelkott
 
Max boken, djurungar och cdn
 
Röd luvtröja från gudmors college Central,  mörkblå jacka, Daddy <3 me body, blå body med fotboll och en tröja med tryck
tröjan
 
Sjömannsset - Lasse Åberg, skjort body
 
Baksidan av sjömanndräkten
 
Kofta, örhängen, sjal och halsduk
 
Närbild
 
Sonen tog sjalen
 
Silicon bakform, tofflor, 7sorters julkakor, snickra mera bok
 
Parfym, 2st lakanset, sten och en precious moment figur
Figurer Babys first christmas
 
Min parfym och mannens ena julklapp
 
Underlakan, duk, Elvis kalender och nattlampa som Simon fick av oss
 
Sen är det lite jag inte tagit kort på ännu.. 

Kommentera här: