påskägg

Fina Carina gav alla sina kollegor ett påskägg, det luktar gott om det :)

Kommentarer:

1 Alexsandra, med en liten i magen:

skriven

Jag vill också ha påskägg... :P hehe. Får köpa ett och fylla själv tror jag. Min man tänker inte så långt att jag också vill ha ett. Man vill ju inte tjata om ett utan man vill ju få det spontant utan att nämna de.



SV: Nej jag vet. Jag är sämst på att ta det lungt :P haha.. men men!



Ah vänta du med fläkten för den tar tid :P haha, iallfall min gjrode det men då var den väldigt äcklig också. Ska Be mannen min ta avloppen ihelgen så jag slipper den äckliga biten. :) Men då borde du också få en om hon har fått en. Går ni på samma ställe hos barnmorskan? Vart går du någonstans föresten?



ja får nog göra det till mannen :) Vi har pratat om det och vi ska gifta oss tids nog men först vill vi att killen ska komma ut och sen flytta till en större lägenhet och sen blir det stor bröllop.



Ah träffade pappa idag, han ska föröska fixa klart den i helgen.. hoppas bara att färgen vill sitta kvar nu. Ja vi har två namn än så länge. Vi har inte bestämt helt klart ännu. William och Nils :) Har ni bestämt er eller har något namn? Och hur kommer de sig att ni kallar han frallan?

Kram

Kommentera här: