dålig start på morgonen

Börjar morgonen med att tappa telefonen under sängen, och det är lite knepigare nu än förut att få fram den. För högt för att nå med handen och jag är lite för höggravid för att krypa under och hämta + att det är fullt med saker. Älskling fick dra ut sängen och jag tog en tång 
och försökte plocka upp telefonen. Det gick inte så bra. Men jag kunde knuffa den till andra sidan så älskling fick tag på den.
Aldrig mera ska jag tappa telefonen bakom sängen. Shit vad bökigt det var.
Nu har baby gjort frukost till mig :)

Tror inte på så många barn idag, klämdag och så härligt väder så många föräldrar tar nog ledigt fast de sagt att barnen ska gå, kanske att man får sluta tidigare idag.
Å nu får jag kaffe också! Du är bäst Christian <3

Kommentarer:

1 Alexsandra, 11 dar kvar till BF.:

skriven

Oh vad jobbigt med mobilen, vilket tur att din karl var hemma och kunde hjälpa dig.



Hoppas dagen på jobbet blir bra :)



SV: Jag vet inte riktigt om jag ska se någon brasa. Får se om jag orkar åka iväg och kika eller inte. Ropå helt hur mina knän mår. Själv då? Ska ni göra de?

Kommentera här: