jag överlevde!

Det där var ju inte så farligt, har överlevt dagen på nutrilett. Dock smakade det inte så gott, men det kunde varit värre. Jag var mest hungrig mellan mellanmål och middag. Snart ska jag äta min sista måltid för dagen, det blir en nutrilett bar med brownie smak, känner att jag måste tugga något också, inte bara dricka shakes.

Såg en kille med päls jacka på bussen, han såg väldig rolig ut en pälsis haha =)

Dagen var bra, många borta av personalen men vi var 2 på 7barn så det gick bra ändå. Var bara en som blev biten idag, så det måste ju vara ett plus. Förra veckan var det tre som blev bitna samma dag.

Det är bra att man får dricka te och kaffe på under dieten, man behöver något varmt i sig. det ska finns soppor också, måste kolla upp var man kan köpa dom. Någon som vet??

Kommentera här: