3rätters igår

Av kommunen där jag arbetar fick vi gå på Spökvandring i gamla stan och sen 3rätters middag på restaurang Movitz. Spökvandringen var väl sådär, inte direkt jättespännande inget jag skulle betala för att göra iaf. Det var mest kallt.
Maten var dock helt underbar i alla fall 2/3 rätter. Efterrätten hade man kunnat skippa, chokladtårta som såg ut och smakade som om den var köpt på 711 (seven eleven) och sprutgrädde (ni vet sån där på burk) till det..
Förrätten bestod av toast skagen
Allt var gott förutom romen, men jag gillar inte fiskbebisar
Varmrätten var oxfilé medaljonger med rödvinssås och champinjonsås
Till det potatisgratäng ockå jättegott!
Efterätten var chokladtårta..
Det set gott ut då jag glömde ta kort innan jag smakade, men jag kunde helt klart varit utan den sk tårtan.

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Jag mår förhållandevis bra :D Kom precis hem från en liten shoppingrunda :) Kram

Kommentera här: