det snurrar i min skalle

Många tankar som snurrar nu, bara bra dock :)
Tänker och planerar mycket inför nästa sommar!

Jobbet är okej, lite skumt mycket förändringar inför i höst, vet ännu inte hur det blir.
Fick veta idag att en kollega kanske vill gå ner i tid, då blir det ännu färra timmar på avdelningen.
Idag är jag stolt över föräldrarna på min avdelning, alla barn var hämtade innan 4 (inte lämnat gården men inte mitt anvsvar längre heller.) Behövde bara ringa föräldrar till barn på andra avdelningar. Vi stängde 4 idag.

Elin, om du läser, gräset har börjat växa! Som de odlade vid klätterställningen!
Hanna vet att du läser, du såg väl det när du hälsade på?
Emma A vad tycker vi om våran bussresa? :) Du & Jag och egen avdelning! :)

Har insett att jag måste köpa nagelbortsmottagning, funkar inte att pilla bort gammal nagellack.
Kanske bara ska måla på nytt?
Trevlig helg höll jag på att skriva.. några dagar kvar tyvärr.

Kommentarer:

1 Christian:

skriven

Längtar <3

2 emma a:

skriven

asså jag är helt på på att köra en avdelning du och jag! haha det är bara annie vi behöver övertyga;)

Kommentera här: